fizika

26 Okt, 2011

akkkkkkk

Generalna — Autor dragand @ 14:26
neznam zasto ali ja mrzim fizikuuuuuuuuuu jel imam opomenuuuuuuMoney mouth

Komentari

  1. ,, Neznam,, je stwarno dokaz da ne znas! ;D :P GLUPO DETE.PHAAAAA..-.-'

    Autor Cao, cao..:P — 26 Okt 2011, 14:52


Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me

Powered by blog.rs